مهسا گلیمهسا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

ماه قشنگ آسمون

بدون عنوان

1393/6/11 7:50
نویسنده : مامانی
501 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام...ســـــــــــــــــــلااام...سلاام.     .

 اولا روز دختر رو با تاخیر فرااواان تبریک میگم               

دوما معذرت خواهی به خاطر دیر به دیر آپ کردن..

دخملی تا حدی شیطون و بازیگوش شده که نمیدونم از کدوم کارهاش بنویسم...از حرف زدن ها و شیرین زبونی هااش که یاد گرفته جمله های کوتاه بگه...از دستور دادن هایی که باید اطاعت کنم...از غذا نخوردن هاش...از خراب کاری هااااش.. .. .. .. .. ..

عاشق آب بازی کردنه... روزی هزار بار دستم رو میگیره و من رو می بره به طرف حمام یا آشپزخانه.. دوست داره که خودش آب رو باز کنه.. موقع ظرف شستن کمک میکنه قاشق ها و لیوان ها رو آب میکشه..

موقع غذا خوردن کمک میکنه وسایل رو میذاره داخل سفره... ولی خودش غذا نمی خوره... فقط اگر ماست باشه همشو میخوره اونم تنهایی با قاشق و بدون کمک من ...خیلی هم مواظبه که نریزه ولی اگر بریزه میگه که ماس دیخ

(ماست ریخت)

هر روز باید حداقل 10 دقیقه بره بیرون به قول خودش دَدَ.. اگر به حرفاش گوش نکنیم خودش می ره لباس بابایی رو میاره و مجبورش میکنه که ببرتش بیرون.. خیلی خیلی امرو نهی میکنی و من باید اطاعت کنم چون به هیچ وجه کاری میگی رو فراموش نمیکنی ...واای که حسابی خسته شدم از این همه کار... دلم میخواد حداقل یک روز بتونم یه نفس راحت بکشم.. انگاری هرچی بزرگتر میشی زحمت ها هم بیشتر می شه .خدا خودش رحم کنه.. این روزا دیگه حسااابی کلافه شدم..

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان علیرضا
14 شهریور 93 10:43
از دست این بچه های شیطون فقط باید از خدا صبر خواست باز انشالله سالم باشن
مامان آنیسا
18 شهریور 93 8:24
خاله جون خیلی کم پیدایی ؟