مهسا گلیمهسا گلی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

ماه قشنگ آسمون

دندون

1392/8/18 9:04
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

">>اولین دندون مهسا به دنیا اوووومد،تولدش مبارکــــــ...<

 

سلااام مامانی،این روزا خیلی شیطوووون بلا شدیاااا...!؟

چند وقتیه که بهانه گیر هم شدی .. احتمالا اینم به خاطر دندوناته..

دیشب وقتی داشتی آب میخوردی یه لحظه صدای جیلینگ جیلینگ شنیدم

نگـــاه کردم دیدم بعـــــــــــــــــــــــلــه ....!!!

یه مروارید کوشولوی خوشمل نانازی اونجاست..

اگه بدونی چه ذوقی کردم،بابـــایی که دیگه نگووووووووووو..

در کل دیشب کلی ذوق مرگمون کردیــ..

خیلی دوست داشتم برات جشن بگیرم نفس مامان ولی الان ماه محرمه...

با این حال در اولین فرصت آش دندونی برات درست میکنم خانوم خانومااا..

                                                                              دوستام کادو یادتون نرههـ..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامان بارسین
20 آبان 92 19:37
مباررررررررررررررررررررررررررک باشه . یاد یه شعر افتادم یکی طفل دندان بر آورده بود دو تا مرغ را جابجا خورده بود الهی که خوش خوراک باشه و با دندوناش خوب غذا بخوره و تپل و مپل شه بارسین منم همین روزا ست که دندونش در بیاد فعلا که آب دهنش شدید راه افتاده
عمو Qasi
24 آبان 92 15:20
مرواریدهای شیری!! http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/30008.jpg
مامان نیکا
3 آذر 92 17:27
سلام مامانی مهربون دخمل کوچولوت خیلی نازه،خدا حفظش کنه با اجازه من لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید سلام ممنون که به اینجا اومدین..ما هم لینکتون کردیم
عمواریا
19 آذر 92 9:52
سلام دوست عزیزمن شمارابااسم مهســا خانوومیـــ... لینک خواهم کردولطفا من رابااسم اریادوست داشتنی لینک کنید ولطفا ازمطالاب وبم دیدن بفرماییداپدیت شده هستم